ULTRASEAL
Ultraseal-prevence defektu na cestách,prodloužení životnosti pneu,prevence podhuštění pneu,snížení teploty pneu....
S Ultrasealem mám dobré zkušenosti z minulosti a ověřenou jeho funkčnost.
Přípravek Ultraseal je používán mnoha předními závodnimi teamy jak dálkových rallye soutěží tak i armádami mnoha zemí světa a v neposlední řadě společností NASA.
Jak Ultraseal funguje?
Ultraseal pronikne do pórů gumy a zcela utěsní porozitu pneumatiky. Vrstva Ultrasealu drží na povrchu pneumatiky bez ohledu na odstředivé síly či na teplotu. Nevysychá a zůstává funkční po celou životnost pneumatiky. Druhá část Ultrasealu, asi 20 % celkového množství působí jako rezerva, která okamžitě a trvale utěsní průpich pneumatiky, například hřebíkem. Pokud takovýto předmět zůstane zabodnutý v gumě, Ultraseal jej obalí a zamezí ztrátě tlaku. Po vytažení předmětu (ať vyjetím z něho nebo jeho ručním odstraněním po kontrole stavu pneumatik) Ultraseal okamžitě vstoupí do otvoru po tomto předmětu, utěsní jej a ve styku s okolním vzduchem vulkanizuje. Vytvoří tak trvalou zátku v gumě, která je s ní kompatibilní. Na tuto zátku nemá vliv např. okolní voda či jiné nečistoty.
Propíchnutí běhounu
Ultraseal zcela a okamžitě utěsní případný průpich v oblasti běhounu, do 6,3 mm průměru pro Komerční verzi a do 12,5 mm pro verzi OTR (pro těžkou a bojovou techniku).Tedy i průstřel. Ztráta tlaku je minimální, například při průpichu předmětem 6-7,8 mm byla naměřena ztráta tlaku menší než 1%, alespoň jak vyplývá z rozsáhlých testů Dunlop Gmbh v Německu či z měření dalších výzkumných ústavů.
Propíchnutí boční stěny
Je velice důležité porozumět tomu, jak Ultraseal pracuje při poškození pneumatiky z boku. Jakékoliv poškození pneumatiky z boku je nebezpečné, narušuje její strukturu. Proto je důležité, aby přípravek takovéto poškození nezamaskoval, ale naopak na něj poukázal. Ultraseal z takového poškození uchází a ukazuje na něj. Současně však umožňuje i s takovým poškozením neztratit mobilitu a dojet na kontrolované stanoviště. Např. dle již zmíněného testu Dunlop Gmbh při bočním průpichu 7,8 mm činila ztráta tlaku v pneumatice po ujetí 19 km pouhých 7%.
Záruka na Ultraseal se vztahuje pouze na oblast běhounu pneumatiky. Oblast běhounu má dostatek pryže, aby se mohla adekvátně napínat a obnovovat. Konstrukce bočních stěn je u radiálních pneumatik nesmírně tenká. Ultraseal dokáže zajistit drobné opravy oblasti bočních stěn a koruny. V důsledku obrovské rozmanitosti výroby pneumatik a následného poškození, které může vážně poškodit strukturální celistvost pneumatiky, doporučujeme jakoukoli vážně poškozenou pneumatiku vyměnit.
Ultraseal zcela a okamžitě utěsní případný průpich v oblasti běhounu, do 6,3 mm průměru pro Komerční verzi a do 12,5 mm pro verzi OTR (pro těžkou a bojovou techniku).Tedy i průstřel. Ztráta tlaku je minimální, například při průpichu předmětem 6-7,8 mm byla naměřena ztráta tlaku menší než 1%, alespoň jak vyplývá z rozsáhlých testů Dunlop Gmbh v Německu či z měření dalších výzkumných ústavů.